Oväntat!

Haha 3 läsare idag, undra vem dom stackars andra två (förutom jag själv) är som kämpar på att läsa? Vet inte om jag kommer att börja om att blogga men kände för att skriva ett inlägg!

Detta har hänt:

-Pappa har flyttat till skövde
-Mamma har flyttat hem
-Jag är ginger igen
-Jag har flyttat i en lägenhet i stan
-Jag är arbetssökande och jätte uttråkad
-Jag har blivit världens lyckligaste faster!!!!

Så mycket spännande har hänt i mitt liv!

På onsdag far jag och mamma och hälsar på Kim, Emma och lilla Leonie! Längtar sååååå!

Just nu håller jag på att tvätta (mycket intressant läsande).

Hade väl inte så mycket mer men keep in touch så får vi väl se om jag fortsätter med bloggandet.


Världens sötaste lilla Leonie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0