Malmö-Helsingborg

Tjodiloo!

Jag och mamma anlände i Malmö kring 6-tiden i onsdags där vi möttes upp av Kim med en barnvagn, både jag och mamma hade svårt att håla ögonen på vägen när vi gick tillbaka till lägenheten. Sen bjöds det på linssoppa som var deliciois och sen så blev det meds mys och beundran av världens vackraste lilla bebis.

Igår så gick jag och mamma till Ica för att handla lite, Kim lagade spagge med köttfärssås, mycket gott! Sen avslutade vi dagen med guidad promenad och kladdkaka.

Idag så tog jag tåget till Helsingborg och nu sitter jag här med Eve i hennes och Teds lägenhet som är sjuuuuuuukt fin!! Ikväll är det nog idol som står på schemat men vi får se :) är bara glad att få umgås med min efterlängtade vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0