Love and other drugs

Fullt upp på praktiken idag och det var himla kul! Sen kom jag hem och snäll dotter som jag är så erbjöd jag mig att laga kvällens middag. Spaghetti och köttfärssås (min specialité) stod på menyn. Sedan har jag hängt med Astrid ikväll och vi har haft det himla mysigt. Började med lite impuls bio, Love and other drugs hette filmen vi såg. Den var rätt bra! Lite komiskt bara att filmen inehöll rätt mycke sex scener och sådant. Efter lite mer än halva filmen så insåg jag och Astan att det var ju två småflickor som satt i salongen åxå (dom kan väl ha varit mellan 8-10 år), så vi började småskratta litegrann. Sedan när filmen var slut och vi skulle gå ut så hör vi tjejerna säga "Asså tänk att den här var från 7 år?!" hahaha. Hursomhelst sen for vi hem till Astrid och spelade lite spel och snackade. En helt okej fredagskväll. Imorgon så ska vi fira Issno som blivit stor tjej, men innan det så ska jag jobba på salongen. Så nu ska jag inta sovar position så jag orkar med morgondagen!


En del av kvällens sysselsättning!


Kommentarer
Postat av: julia

fin blogg!

göres just nu?:)

2011-02-13 @ 17:58:29
URL: http://juliaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0