Tjoho

Har blivit ägare av en digitalkamera nu under julen så det lär nog bli fler egna bilder och förhoppningsvis får jag upp tagget att blogga. Ikväll är tagget på topp och vi kommer köra gärnet på AFTER X-MAS!!!!
Ska städa och sådant nu sedan ska jag fotografera mina julklappar så ni får se vad jag har fått för något (hur intressant det nu är?!). Här är lite bilder jag tagit hittills.


Papi på julaftonsmorgon

   
Alex kom förbi för att akut slå in den sista julklappen, i sin onepiece!



No privacy!...


Lite halvdålig bild på julaftons outfiten (hade lite brottom)
strumpbyxor, stickat från gina och ny halsbandet. Ganska enkel men mysig outfit!


Brodern!

 
Mingel!
 
Mamma!


Hehe kameran hade varit i kalla bilen och när den kom in i värmen så immade linsen!


Har äntligen fått hem min onepiece! Hur skön som helst helt sjyyyyyyyykt!


Här ser ni julaftons frillan, blev inge speciellt med tanke på tidspress (eftersom jag alltid ligger efter i tidschemat)
Vågade hela håret drog håret åt sidan med hjälp av några klämmor, en fläta som slutar rätt tidigt sedan ruffsade jag till resten lite lätt med hjälp av fingrarna. Piece of cake!

Dont hate on my cameraskills, har aldrig ägt en digitalkamera och jag måste säga att den jag äger var lite mer avancerad än tidigare erfarenheter av en digi!

Ska fortsätta att tvätta nu och plocka upp så det är snyggt här hemma, som sagt mina julklappar kommer upp här på bloggen lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0